perjantai 10. helmikuuta 2012

James päätti varastaa tietokoneen Severukselta

Ähähä, ette ikinä arvaa kuka täällä taas on!

Selittäkää minulle, miksi Snivellus istuu minun sängylläni lukemassa minun kirjaani. Olen järkyttynyt. Epäilen, että Remuksella on jotain tekemistä asian kanssa.

Olen katkera, tiedättekös. Snivellus sai tänään viettää aikaa Evansin kanssa, enkä minä nähnyt koko naista vilaukseltakaan. Sen sijaan jouduin todistamaan Siriuksen ja Remuksen ilmiselvää kiintymystä toisiaan kohtaan ja... Kuuntelemaan... Lievästi sanottuna omituisia tunnustuksia sekä Remuksen ETTÄ Bellatrixin ja Luciuksen seksielämästä. Olen kovasti järkyttynyt, korvaparkani.

....Toivottavasti Snivellus ei tajua, että kirjoitan tätä merkintää... Se on vahvasti sitä mieltä, että tämä olisi SEN homma tällä kertaa, mutta en minä halua antaa sen kirjoittaa!

...Eikun hitto, lähes kaikki kuvat ovat sen kamerassa... ja pöytäkirjakin on sillä... Hitto.

Pitääkin desinfioida näppäimistö, kun se on saanut hommansa tehtyä tällä koneella... muminaa, muminaa.

-James

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti